Utilitzem els pollastres El Rei del Galliner, uns pollastres de creixement lent, com els d’abans, que han estat criats sota unes condicions de qualitat agroalimentària en quant a l’espai i l’alimentació controlades i certificades per la LDG-CER (Laboratori de Diagnòstic General), garantint així la seva procedència i traçabilitat.
Pollastres grans, de carn ferma i gustosa, sacrificats només unes hores abans, sense passar per càmera. Pollastres alimentats amb ordi, blat, civada, soja... Al no ser un pollastre de granja convencional el seu tamany i pes pot variar molt d’un animal a l’altre, per això els venem al pes.
Cuits al rostidor de llenya durant un mínim de 4 a 5 hores, amb fusta de roure i faig, mimant el foc i la seva intensitat perquè quedin cuits i sucosos per dins i rossejats i amb la pell cruixent per fora. Sense gota de greix... perquè l’han anat suant mica en mica, poc a poc, dolçament.
Descripción
Utilizamos los pollos del Rei del Galliner, unos pollos de crecimiento lento, como los de antes, que han sido criados bajo unas condiciones de calidad agroalimentaria en cuanto al espacio y la alimentación. Calidad controlada y certificada por el LDG-CER (Laboratorio de Diagnóstico General), garantizando así su procedencia y trazabilidad.
Pollos grandes, de carne firme y sabrosa, sacrificados sólo unas horas antes, sin pasar por cámara. Pollos alimentados con cebada, trigo, avena, soja... Al no ser un pollo de granja convencional su tamaño y peso puede variar mucho de un animal al otro, por eso los vendemos a peso.
Cocidos al asador de leña durante un mínimo de 4 a 5 horas, con madera de roble y haya, mimando el fuego y su intensidad porque queden cocidos, jugosos por dentro, dorados y con la piel crujiente por fuera. Sin nada de grasa... porque lo han ido sudando poco a poco, suavemente...
En la nevera entre 4 y 6ºC un máximo de 3 días
En el congelador entre -18 y -20ºC un máximo de 1 mes
Com a plat únic o com a segon plat. T’aconsellem acompanyar-lo d’una amanida, unes patates al forn i salsa Romesco!
Un àpat complert que agrada a grans i petits.
Si et sobra pollastre torna’l al recipient i guarda’l a la nevera. Esmicola’l i posa’l sobre unes torrades amb escalivada i una mica d’allioli o Romesco...
Como plato único o como segundo plato. Te aconsejamos acompañarlo de una ensalada, unas patatas al horno y salsa Romesco!
Una comida completa que gusta a mayores y pequeños.
Si te sobra pollo vuélvelo a colocar en el recipiente y guárdalo a la nevera. Desmenúzalo y ponlo sobre unas tostadas con escalivada y un poco de allioli o Romesco...
Todos nuestros recipientes son aptos para el microondas.
Microondas: dejar respirar el recipiente, poner la potencia del microondas a 80º y calentar en cortos periodos de tiempo hasta conseguir la temperatura deseada.
Horno: retirar el plástico y colocarlos con el horno en frío. Calentar el horno a 110ºC
Truca'ns o visitans, i t'informarem dels plats del dia acabats de fer
Llámanos o visítanos, y te informaremos de los platos del día acabados de hacer